اطلاعاتی جدید از بازی Dark Souls 2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
17:59
دو شنبه 7 مرداد 1392

یکی از سخت ترین بازی ها که نمی توان گفت ، بلکه سخت ترین بازی که قرار است در سال ۲۰۱۴ عرضه شود Dark Souls 2 می باشد که طبق گفته ی سازندگانش سختی غیر قابل تصور اما لذت بخشی را خواهد داشت. حال به تازگی کارگردان این بازی اطلاعات جالبی را از جمله محیط های انهدام پذیر ، مسیرهای مخفی و حالت Co-Op بازی فاش کرده است

 

DarkSoulsII_92415_screen

Yui Tanimura کارگردان Dark Souls 2 در مورد مسیر های مخفی بازی می گوید:

ما بازی را بر همین اساس ( ایجاد مسیرهای مخفی ) ساخته ایم. در بازی مسیرهای مخفی وجود داردکه تنها با یک حمله ی دقیق دشمن فرو خواهد ریخت و این مسیرهای مخفی کشف خواهد شد. البته این تنها یک نمونه از کشف کردن مسیرهای مخفی بازیست.

حالت co-op در قسمت اول بازی Dark Souls شامل تعامل بازیکنان با یکدیگر از طریق نوشتن پیام ها و سرنخ ها بر روی زمین می شد که کمک شایانی به شما می کرد و مثلا با خواندن این پیام ها می توانستید بفهمید که آیا در مسیر روبرویی شما باس یا دشمن سرسختی وجود دارد یا خیر. حال Dark Souls 2 هم قصد دارد تا به طرز قابل توجی بخش co-op را بهبود بخشد و Yui Tanimura در این مورد اظهار داشته است :

ما بخش Covenants بازی را ارتقا داده ایم و این بار سرورهای اختصاصی بازی عمیق تر ارائه خواهد شد و این باعث شده است که انجام دادن حالت Co-Op بازی راحت تر از از قبل شود.

البته Yui Tanimura هیچ اشاره ای به این نکته نکرده است که آیا در حالت co-op چت صوتی وجود خواهد داشت یا خیر و  بنا بر این فعلا نمی توان در مورد حضور چت کردن در بازی نظر قطعی داد.

Dark Souls 2 که در سبک اکشن نقش آفرینی می باشد و توسط استدیوی From Software در حال ساخت است در مارس ۲۰۱۴ ( بین اوایل اسفند ۱۳۹۲ تا اوایل فروردین ۱۳۹۳ ) و این بار به طور همزمان برای هر سه پلتفرم Microsoft Windows ، PlayStation 3 ، Xbox 360 منتشر می شود


تعداد بازدید از این مطلب: 1086
برچسب‌ها: نقد بازی ,
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 1086

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر